lørdag 29. august 2009

Woooohoooo : D

ja, nå har jeg vært i bursdag og jeg vil bare si, bursdagen var overvelykket : )
brukte den rosa tunikaen jeg : )
bare 2 som stemte : (
men har hatt det kjempe gøy : )
det er gøyere enn dere tror og danse midt i et lys på scenen ; )
har aldri vært så impå før ?
litt deilig egt, bare vise den man er : D

så grattis med dagen amin og leif arne; )
PS: gratulere så mye med 51års dagen michael jackson : )
selv om du er dø da....

vi sang liksom heal the world 3 ganger : )
og nesten alle var med og seng og dans !: D
`SUPER DUPER BRA DAG! : D



- elisabeth

1 kommentar:

  1. Jeg ser at du har vært i en koselig bursdag :)
    Bra det, Elisabeth !
    Jeg var på show med lille Rocky i går, og han ble best i rasen, best i gruppa og fjerde best in show :) :D
    Du kan lese om det her:
    http://mawyou418.blogspot.com

    Klem !

    SvarSlett