søndag 13. september 2009

lege sia :(

nå er det lenge sia jeg har skrevi nå!
er det att jeg ikke har gøddi.
dålig av dere nedi her, komenterte nesten ikke på spørrerunda...
kjeder meg i hjel nå!
men det kommer snart en outfit :)

i går var jeg på ishockey med m-m,pappa of vegar : )
storhamar vant 3-2 mot stjernen : )
men måtte ta sånne straffe dings for det ble egt, 2-2 : (
var en sånn plagsom gutt ved sia ta meg!
når jeg satt og skulle prøve og følge med,
så drev'en og vippa på den sitta greia, og sang "stjerne.stjerne.stjerne"
ganske så lenge, + att når jeg skrev meldinger så satt han og så på hva jeg skrev,
og når jeg snudde med og så på han.lata han som ingenting!
En bra ting til var at, jeg skulle kjøpe sjokolade...
åsså sa han " 20kr det" og jeg bare " jeg har bare 18 jeg "
Da sa'n:det går bra det, så da fikk jeg den for 18 kroner : p

men da kommer outfiten : )






bukse:cubus
jakke:only
sokker:cubus

prøvde meg på en litt andeledes sveis i dag, føles ganske kul ut : p

-elisabeth

1 kommentar:

  1. Jeg skrev mange spørsmål på spørrerunden jeg, men det kom ikke noe svar, selv om jeg har sett etter flere ganger :(

    Fin hårsveis, da gitt, men det må vel ta litt tid å fikse det ?

    Fine klær :)

    Klem !

    SvarSlett