mandag 21. september 2009

svar på spørsmålsrunden

MOMMO:
1.Hva har du lyst å jobbe med når du er voksen ? det vet jeg ikke enda..
2. Hvilken skoler skal du gå på ? vet jeg heller ikke..
3. Kommer du snart på besøk ? ja, på mandag neste uke
4. Når har du høstferie ? om 2 uker ca.
5. Har du satt op ønskeliste til jul ? nei
6. Hva har du bruk for ? egentlig ingenting, men har lyst på mye
7. Hva gjør du med penge du får til jul ? bruker dem : p
8. Tror du på julenissen ? nei
9. Skal du gå julebukk ? nei, har aldri gjort det heller
10. Har du en bamse i senga? jada


SARAH:
1. Hva er favorittmaten din? pizza
2. Hva er favoritt godteriet ditt? smågodt
3. Var det gøy at jeg hjalp deg med lekser? jaja : p
4. Hvem er bestevennen din/bestevenner? emma,selma,silje og simone
5. Har du lyst på hund eller katt eller noen slags dyr når du blir voksen? katt
6. Hva er favoritt drikket ditt? vann,eller den nye fanta'n
7. Har du lyst til å ligge over her igjen snart? ;) JA!!!
8. Leser du bloggen min ofte? naaaj : p
9. Liker du får-i-kål?:p (det gjør ikke jeg) neeeei, eller har egt ikke smakt : p
10. Ble det bra nok spørsmål? :p så klart, takktakk :D

takk for dere 2 som komenterte :)

bare så dere vet det, så skal jeg lage ny blogg på www.blogg.no
den skal hete ( hvis det går ) www.elisabethror.blogg.no
men skal ha denne en stund etterpå, så dere som ikke vet det får se det : p

nå er jeg hos silje, og har det meeeeeega gøy :D
jaaaaaaa, da skal jeg lage ny blogg!

-elisabeth

2 kommentarer:

  1. Hei sann ! Der kom svarene, gitt :)
    Bra, Elisabeth !

    Synes det er litt synd jeg, at du tenker på å skifte blogg, når du er kommet så godt i gang med denne.
    Har prøvd mange, men blogger.com er det som har flest muligheter.

    Den hovedbloggen jeg har nå, Rusk og Rask, den har jeg hatt i maaaange år.

    Etterhvert lærer folk å finne bloggen din, og du får flere lesere, men det gjelder å være tålmodig, og skrive litt rett som det er..

    Skifter du blogger hele tiden, så er det ikke sikkert at leserne dine greier å følge med på det, og de detter av lasset.

    Her har du allerede 4 følgere, ser jeg.
    De første årene hadde jeg ingen..

    Ha en fin kveld, og pass nå på å smake på får-i-kålen når du får anledning :) Det er fantastisk !

    Klem fra mommo

    SvarSlett
  2. bloggen klikka, så gidder ikke svare..
    derfor skal jeg ha ny blogg, denne klikker hele tiden!

    klem

    SvarSlett