fredag 7. august 2009

Bowling1

Har vært på Bowling1 i dag! :D
Med min gode venn Selma! <3
Det var sånn disko kveld så det var disko lys osv.
Alt det hvite lyser jo i mørket å jeg hadde blanke negler!
Det lyste faktisk av neglene mine!
Hahaha, kuuult!
Jeg kom på andre, Aziz på 1 og selma på 3 :P
Fikk spear 2 ganger på rad da :D
Har kommet hjem fra Kristiansand nå da!
Marthe Mari har bildene mine på dataen sin.
Så jeg får ikke lagt dem inn, hun må sende dem først!
Men skal legge dem inn når jeg får dem!

Kjøpte en diiiger løve der, bamse altså :P
Var dyr da :P

Skal fortelle litt mere fra dyreparken når jeg har bildene :)
Nå skal jeg se på film så...
Blogges senere! <3

3 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth !
    Det skal bli spennende å høre mer :D
    Klem !

    SvarSlett
  2. Løvebamsen du kjøpte var jo så utrolig gossin!
    :) Bra dere hadde en fin tur!

    SvarSlett
  3. Ja, jeg vet det sarah :D
    Vi hadde en kjempe fin tur, tenkte jeg skulle skrive litt om den nå : D

    SvarSlett