tirsdag 11. august 2009

gammelt innlegg om kristiansand...

Nå har vi vært i Kristiansand og jeg tenkte at jeg skulle si litt om den turen nå :D

Vi stod opp... ja tia husker jeg ikke :p
men vi skulle hvertfall dra ved 9 tia :o
vi spise og pakka inn i bilen så DRO vi : D
Bilturen var laang, men det må regne med når det tar ca. 7 timer og kjøre :o
Men jeg fikk tatt mange fine bilder da : D
Skal legge ut noen bilder etter innelgget :)
Da vi var fremme tok vi en tur inn i hytta vi skulle ha.
det var ikke akk noen villa, men man skal vel ikke regne med det heller når vi er på en camping plass :p
Vi dro en tur inn i byen når vi kom fram : )
Der spiste vi på en resturant som het herlig land : )
Også var det hjem og legge seg.

Neste dag dro vi til dyreparken!
WOW den var BIG!
Tok 2 dager og gå den da :p
Først gikk det inn i Afrika ;)
Mange sånne afrika dyr, som sebra,giraff og struts,osv :)
så var det en sånn tømmerrenne dings,som også ble kalt Nilen :p
den måtte vi jo ta vettu, trodde den var så kul, til vi fikk vite hva som egt skjedde
tahahahahah.Først gikk det sikkert 13m opp.
så gikk det vanelig i noen svinger før det gikk en liiten nedoverbakke.
Da ropte jeg og mor,
mens pappa sa: ja hvis dere ikke tåler det, så kan dere ikke være med på neste nedoverbakke! For den er 13meret NEDOVER! :o
Fy **** den var ikke så trygg!
Det sugde som om en støvsuger skulle suge tryne og alle innvollene dine ut!
Jeg ble kjempe kvalm : (
Fikk skikkelig sug, og marthe mari bare:Lokk igjen øynene og hold deg godt fast!
Hjelp tenkte jeg, er den så fææl?!
Og ja da :p...
Men vi kjøpte ikke noe bilde for alle hadde igjen øya :p
Så en kjempe fin løve jeg hadde lyst på, den kosta liksom ikke mere enn 598kr :p
Men, vi gikk videre inn i kaptein sabeltans verden :)
der var det 2 sånne skuter, vi tok den svarte spøkelses skuta :o
Har filma og slekk, men tror den er litt stor til og ha i bloggen...
Vi kom da til Kardemomme by, digg sted, jeg ble glad i det stedet :)
Det var så man kunne leie hus i kardemomme by, kult hva ? (H)
Så var det sånn nordisk sted, med dyr.
der var det elg,ulv,fjell rev, og en fugl av et slag og en gaupe : )
så bar det til et sted som het sommer øya : D
Der var det 2 basseng og 2 hoppeslott.
men det 1 hoppeslottet var ikke i bruk og det andre var for barn under 8 år :(
Det var et bølgebasseng og et bare basseng : )

Neste dag skjedde egt det samme som dagen før, bare att den dagen satt vi også tråkkebåt:D det var kuuult!
Det har vært en kjempe fin tur!
Tusen takk til Mor,Pappa og m-m for att de gjorde ferien min enda bedre! : D

Nå er det på tide med noen bilder! : D

... gjør det noe om jeg legger dem inn i et nytt inlegg? :)

legger dem ut NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar